stom zeg van die bedrijvenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, dat kan natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helaas heeft de ervaring van de afgelopen dagen geleerd dat ketenbedrijven helemaal niet happig zijn op acties, en zeker niet van partikulieren. Ze hebben er namelijk he-le-maal niets mee te winnen, want ze mogen niet eens met hun kop in het krantje.
Ik had ook wel enige hoop op die insteek, maar het is behoorlijk vruchteloos. Geeft niet, er zijn oplossingen genoeg, dus het komt beslist in ordeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm ik zal eens kijken wat ik namens mijn bedrijf voor je kan betekenen..
Tsja, dat is een keuze. Als je puur sponsoring zou willen, dan is er nog iets te halen voor ze (publiciteit). Maar dat is niet de bedoeling van deze actie. We willen een goede prijs, dus hebben ze - afgezien van een goed gevoel - alleen iets te verliezen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
stom zeg van die bedrijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach ja, zo is het meestal hè, het moet ze zelf iets opleveren, zoals publiciteit.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
stom zeg van die bedrijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga met je sok rondquote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zal eens kijken of een aantal werknemers iets af kunnen staan..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anders ga ik hier met de collectebus rondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb er maar een stripje bij gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://weblog.fok.nl/blog/8915#reacts
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb er maar een stripje bij gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://weblog.fok.nl/blog/8915#reacts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop